trashegimia

e ardhmje jone drejtohet nga e shkuara jone

shpirti i ndryshimit

Mazda dhe Hiroshima janë të pandashme. Ne jemi të lidhur fuqishëm me qytetin tonë të lindjes, Hiroshima. Ajo mishëron historinë, shpirtin që nuk heq dorë, më shumë-nga-më pak që na bën ata që jemi. Ne jemi rritur me këtë qëndrim " mundemi ". Cuditerisht, shpirti ynë sfidues mund të gjurmohet në të kaluarën e Hiroshimas për të përballur gjithmonë mosmarrëveshjet.

1967

lindja e motorit rotativ

Në vitin 1967, ne më në fund arritëm të bëjmë përparim dhe dorëzuam atë që tani konsiderohet një makinë klasike, ikonike, me motor rotativ, e cila funksionon ne makinën sportive Cosmo. Cosmo hapi një kapitull të ri të historisë së automobilave dhe konsiderohet si një simbol i Frymes Mazda te tejkalimit te palodhur të sfidave. Kur presidenti i Mazda, Tsuneji Matsuda, e futi prototipin në Tokio Motor Show në 1963, kjo shkaktoi mjaft tronditje. Ishte një makinë që e meritonte qartë lavdërimin që mori - "Më shumë si fluturim sesa ngarje".

1989

debutimi me nje roadster ikonike

Mazda MX-5 Miata. Në vitet 1980, rregullat e reja të ashpra i largojnë prodhuesit e makinave që prodhojnë makina sportive të lehta; ata thanë se makinat do të ishin shumë të rënda dhe të ngadalta. Kenichi Yamamoto dhe ekipi i tij i Mazda nuk u pajtuan. Ata nuk u ndalën nga asgjë për të përtëritur Jinba Ittai, atë ndjenjë të unitetit me makinën, dhe ndërtuan një roadstar të shkathët që është gëzimi i pastër për të t'u ngare. Ka më shumë se një milion Miatas në rrugë sot.

1991

fitues i le mans

Mazda RX-B. Bota dëshmoi frymën e vendosmërisë së Mazda kur fituam 24 orët e Le Mans dhe u bëmë prodhuesi i parë japonez i makinave që e arritëm atë dhe i pari në një makinë të mundësuar nga një motor rotativ. Ne u përpoqëm në 1979 dhe çdo vit nga 1981 deri në 1991, duke fituar në përpjekjen e 13-të.

2003

nje agim i ri per motorin rotativ

Mazda RX-8. Inxhinierët sfidues të Mazda punuan pa u lodhur për të zhvilluar një motor rotativ me peshë të lehtë dhe me efikasitet ndaj karburantit dhe e futën atë në ikonën RX-8 me katër dyer dhe me katër vende. Në të njëjtin vit, ne nxorem RX-8 Hydrogen RE, praktikisht makina e parë me motor rotativ, e vene ne pune nga karburanti i hidrogjenit.

1967

lindja e motorit rotativ

Në vitin 1967, ne më në fund arritëm të bëjmë përparim dhe dorëzuam atë që tani konsiderohet një makinë klasike, ikonike, me motor rotativ, e cila funksionon ne makinën sportive Cosmo. Cosmo hapi një kapitull të ri të historisë së automobilave dhe konsiderohet si një simbol i Frymes Mazda te tejkalimit te palodhur të sfidave. Kur presidenti i Mazda, Tsuneji Matsuda, e futi prototipin në Tokio Motor Show në 1963, kjo shkaktoi mjaft tronditje. Ishte një makinë që e meritonte qartë lavdërimin që mori - "Më shumë si fluturim sesa ngarje".

1989

debutimi me nje roadster ikonike

Mazda MX-5 Miata. Në vitet 1980, rregullat e reja të ashpra i largojnë prodhuesit e makinave që prodhojnë makina sportive të lehta; ata thanë se makinat do të ishin shumë të rënda dhe të ngadalta. Kenichi Yamamoto dhe ekipi i tij i Mazda nuk u pajtuan. Ata nuk u ndalën nga asgjë për të përtëritur Jinba Ittai, atë ndjenjë të unitetit me makinën, dhe ndërtuan një roadstar të shkathët që është gëzimi i pastër për të t'u ngare. Ka më shumë se një milion Miatas në rrugë sot.

1991

fitues i le mans

Mazda RX-B. Bota dëshmoi frymën e vendosmërisë së Mazda kur fituam 24 orët e Le Mans dhe u bëmë prodhuesi i parë japonez i makinave që e arritëm atë dhe i pari në një makinë të mundësuar nga një motor rotativ. Ne u përpoqëm në 1979 dhe çdo vit nga 1981 deri në 1991, duke fituar në përpjekjen e 13-të.

2003

nje agim i ri per motorin rotativ

Mazda RX-8. Inxhinierët sfidues të Mazda punuan pa u lodhur për të zhvilluar një motor rotativ me peshë të lehtë dhe me efikasitet ndaj karburantit dhe e futën atë në ikonën RX-8 me katër dyer dhe me katër vende. Në të njëjtin vit, ne nxorem RX-8 Hydrogen RE, praktikisht makina e parë me motor rotativ, e vene ne pune nga karburanti i hidrogjenit.

ku jemi tani ?

Frymëzuar nga fryma e sfiduesit që jeton dhe merr frymë nëpër të kaluarën dhe të tashmen e Mazda, ne vazhdojmë të shtyjmë kufijtë për të dhënë gëzimin e pastër të kënaqësisë së drejtimit të Jinba Ittai. Motorët dhe teknologjitë tona inovative Skyactiv ofrojnë efikasitet të jashtëzakonshëm me performancën.

teknologjia skyactiv

performance dhe eficience pa kompromis

Inxhinierët tanë nuk besojnë se ju si shofer duhet të sakrifikoni ekonominë e karburantit për të shijuar performancën emocionuese. Ata gjetën një mënyrë për t'i arritur të dy, duke dëshmuar përsëri se këmbëngulja dhe inovacioni mund të kapërcejnë çdo pengesë në rrugën e tyre. Përgjigja e tyre është Skyactiv Technology.

zbuloni

cdo gje eshte e mundeshme

Tek Mazda, ne besojmë se çdo gjë që mund të imagjinojmë, ne mund ta bëjmë realitet. Ne jemi duke përdorur teknologjitë tona të gjeneratës tjetër për të zhvilluar nivele më të thella, më emocionuese dhe të dobishme të kënaqësisë së drejtimit, siç është motori ynë revolucionar Skyactiv-X.

zbuloni vizionin tone

mazda cupe vizion

dizajni i gjenerates se ardheshme

Për të eksploruar potencialin dhe drejtimin e makinave të ardhshme Mazda duke përdorur Kodo Design, ne hartuam një coupe me kater dyer me atmosfere ne brendesi dhe siluetë sportive, duke shprehur përsosje dhe elegancë.

ekpserianca
mazda mx-5

kjo ju le pa fryme

Qendroni pas timonit të roadster tone ikonike  dhe ndjejeni një lidhje të menjëhershme Jinba Ittai, atë lidhje që ndjeheni me makinën si një kale dhe kalorësin. Kjo eshte e integruar  në çdo Mazda, ne të kaluarën, të tashmen dhe të ardhmen.

zbuloni