Projektuesi kryesor thotë se është veçanërisht krenar që dizajni i trupit të makinës përputhej me parimet më të fundit të dizajnit të Kodo-s, kështu që ishte mjaftueshëm i fortë për t'u ruajtur dhe për të përmbushur qëllimet e ridizenjimit, si rritja e forcës së saj.
Dizajni i makinave ishte një rrugë e natyrshme karriere për Tsubaki. I pëlqen të vizatojë dhe gjithmonë është tërhequr nga makinat sportive. Ai filloi të punojë për Mazda pasi pa MX-5 dhe RX-7. Këto makina i treguan Tsubaki se kompania mund të projektonte llojin e makinave që ai kishte admiruar gjithmonë.
Duke diskutuar ndikimet e tij në dizajn dhe çfarë ndihmoi në frymëzimin e dizajnit më të fuqishëm por më të thjeshtë të CX-5 më të ri, Tsubaki flet për punën në Europë. Ai u tërhoq nga dizajnet skandinave të tilla si mobilje daneze dhe qelqe suedeze dhe finlandeze. Dhe ai vëren se vepra artizanale të tilla kanë të njëjtat cilësi të funksionalitetit, thjeshtësisë ekstreme dhe bukurisë në formë që gjenden në zanatet japoneze. Ai e kupton se kjo është një vlerë e përbashkët globale e bukurisë.