Gjenerata e dytë CX-5 u lançua në vitin 2016. Shinichi Isayama, projektuesi kryesor, thotë: “Gjenerata e dytë CX-5 ndërtoi (dhe përparoi) karakteristikat kryesore të makinës origjinale, si pamja e jashtme dhe interiori i një cilësie të lartë”. “Unë mendoj se vlera emocionale e dizajnit të CX-5 është kuptueshme dhe e dashur nga klientët e Mazda. Jam jashtëzakonisht krenar që kam luajtur një rol në dizenjimin dhe zhvillimin e makinës.”
Modeli i fundit ndan të njëjtën ADN të dizajnit si paraardhësi i tij me Nakayama duke shtuar, “Ne nuk donim të ndryshonim pjesë të dizajnit, por përkundrazi avancuan dizajnin e makinës për të përmirësuar formën e saj unike, veçanërisht në pjesën e përparme të makinës.” Projektuesi kryesor i CX-5, Takanori Tsubaki thekson këtë pikë duke shtuar: “Ne vendosëm fenerë të zgjatur, të cilët përmirësojnë ndjenjën e forcës së makinës dhe gjithashtu ofrojnë siguri shtesë në rrugë gjatë natës, falë dritave LED (Adaptive LED Headlights)” Kredencialet e dizajnit të CX-5 tregohen edhe në bojë. Ishte automjeti i parë që veshi Soul Red Crystal, i cili është bërë sinonim i Mazda. Dhe tani ngjyra e re e Zircon Sand Metallic është shtuar në paleta.