PROFILI IM

Gjithçka që duhet të dini për cilësimet e llogarisë suaj: si të modifikoni profilin tuaj, të ndryshoni cilësimet e aplikacionit ose gjuhës, të modifikoni të dhënat personale dhe madje edhe si të regjistroni ose fshini llogarinë tuaj. Këtu mund të eksploroni karakteristika inovative, të tilla si drejtimi  shtesë dhe menaxhimi i njoftimeve.

SI TË REGJISTROHEM?

Thjesht identifikohuni me adresën tuaj të emailit dhe shkruani kodin e vlefshmërisë që do të merrni me email, për ta verifikuar atë. Pastaj shkruani numrin tuaj të telefonit. Do të merrni një kod verifikimi me SMS. Fusni kodin për të verifikuar telefonin tuaj. Më pas do t'ju kërkohet të vendosni të dhënat tuaja personale për të plotësuar llogarinë tuaj. Dhe pasi të jeni konfiguruar, do të jeni në gjendje të shtoni detajet e automjetit tuaj.

CILËSIMET E LLOGARISË MYMAZDA

Si t'i ndryshoj të dhënat e klientit tim?

1 Shkoni te "menuja e hamburgerit" (d.m.th., ikona e tre vijave vertikale) në pjesën e sipërme djathtas të ekranit të aplikacionit
2 Kliko te Profili
3 Kliko te "menuja e më shumë opsioneve" (d.m.th., ikona me tre pika vertikale) në pjesën e sipërme djathtas të ekranit të aplikacionit
4 Kliko në "Ndrysho emailin", ""Ndrysho fjalëkalimin"" ose ""Ndrysho profilin""
5 Ndryshoni detajet e klientit tuaj dhe klikoni ""Ruaj" për të ruajtur ndryshimet

Po sikur të jem regjistruar më parë në një llogari MyMazda?

Nëse jeni regjistruar tashmë për një llogari MyMazda, thjesht mund të përdorni të dhënat tuaja ekzistuese të hyrjes për t'u identifikuar në aplikacionin MyMazda.

Si mund ta fshij llogarinë time MyMazda?

Si mund ta fshij llogarinë time MyMazda?
1 Shkoni te "menuja e hamburgerit" (d.m.th, ikona e tre vijave vertikale) në pjesën e sipërme djathtas të ekranit të aplikacionit
2 Klikoni te Profili
3 Kliko te "menuja e më shumë opsioneve" (d.m.th., ikona me tre pika vertikale) në pjesën e sipërme djathtas të ekranit të aplikacionit
4 Kliko mbi "Ndrysho profilin
5 Zgjidhni "Fshi llogarinë tuaj

  • Do t'ju kërkohet të konfirmoni kërkesën tuaj. Pasi të konfirmohet, do të dilni nga MyMazda dhe llogaria juaj do të fshihet.
  • Nëse ndryshoni mendje dhe dëshironi të ktheheni në MyMazda, do t'ju duhet të kaloni përsëri procesin e regjistrimit. Ju lutemi vini re, fshirja e llogarisë tuaj MyMazda nuk fshin detajet e klientit që mbajmë për ju.
  • Nëse fshini aplikacionin MyMazda nga pajisja juaj, ai nuk fshin automatikisht llogarinë tuaj MyMazda, do t'ju duhet të ndiqni hapat e mësipërm për të hequr dorë plotësisht nga MyMazda."

A MUND TË REGJISTROHEN SHUMË PËRDORUES ME NJË EMAIL?

Jo, përdoruesit e tjerë duhet të përdorin adresa emaili që nuk përdoren aktualisht në aplikacionin MyMazda.

A mund të përdorin disa drejtues një llogari?

Po, për automjetet e lidhura, drejtuesi kryesor mund të ftojë deri në katër drejtues të tjerë të Shërbimeve të Lidhura në MyMazda,
dhe më vonë mund t'i hiqni ato në çdo kohë. Për të shtuar drejtuesit:

1 Shkoni te ""Mjeti im""
2 Kliko mbi "Menaxho drejtuesit"
3 Nëse disponohet një vend, klikoni mbi "+ Fto drejtuesin"
Nëse ndryshoni mendje, mund klikoni "Anulo ftesën" për të tërhequr ftesën tuaj.

Si të ftoj një drejtues dytësor

Zgjidhni "Menaxho drejtuesit" në seksionin "Automjeti im" dhe më pas kliko "fto drejtuesin" duke plotësuar të dhënat personale të shoferit dytësor.

CAN MULTIPLE USERS BE REGISTERED WITH ONE EMAIL?

No, additional users must use email addresses that are not currently used on the MyMazda app.

CAN MULTIPLE DRIVERS USE ONE ACCOUNT?

Yes, for connected vehicles, the primary driver can invite up to four other Connected Services drivers in MyMazda, and later remove at any time. To add drivers:

1 Go to "My Vehicle"
2 Tap "Manage Drivers"
3 If a spot is available, tap "+ Invite Driver"

If you change your mind, you can tap "Cancel Invitation" to retract your invitation.

Për pronarët e mëvonshëm të automjetit, si mund ta riregjistrojmë automjetin te pronari i ri dhe të fshijmë të dhënat nga pronari i parë?

Pronari i ri thjesht mund të anashkalojë funksionalitetin e Shërbimeve të Lidhura nga pronari i parë në çdo moment nëpërmjet aplikacionit MyMazda. Pronari i ri njoftohet se ata po marrin përsipër nga një pronar tjetër. Pronari i mëparshëm njoftohet se shërbimet janë ndërprerë.

Si mund të shtoj/ftoj një shofer dytësor?

Zgjidhni menaxhimin e drejtuesve në seksionin "Automjeti Im" dhe klikoni fto një drejtues shoferin.

Si mund të anuloj një ftesë dytësore të shoferit?

Në seksionin "Automjeti Im" mund të zgjidhni skedën e drejtuesve për të menaxhuar drejtuesit dhe për të anuluar ftesat.

Si mund të përcaktoj lejet dytësore të drejtuesit?

Në seksionin 'Automjeti Im' mund të zgjidhni skedën e drejtuesve për të menaxhuar drejtuesit dhe të klikoni në emrin e drejtuesve të zgjedhur.

Si mund të heq një shofer dytësor?

Në seksionin 'Automjeti Im' mund të zgjidhni skedën e drejtuesve për të menaxhuar drejtuesit dhe të klikoni mbi emrin e shoferit të zgjedhur.

Mora një email që më fton të bëhem shofer dytësor, çfarë të bëj?

Nëse nuk keni një llogari MyMazda, ju lutemi instaloni aplikacionin dhe regjistrohuni duke përdorur të njëjtën adresë emaili me të cilën keni marrë ftesën. Pasi të identifikoheni, do të shihni ftesën dhe mund ta pranoni. Nëse keni një llogari MyMazda thjesht klikoni Prano.

Pse nuk shoh veçori specifike të lidhura të shërbimit?

Karakteristikat dytësore të drejtuesit përcaktohen nga drejtuesi kryesor. Nëse nuk mund të shihni një veçori specifike, ju lutemi kontaktoni drejtuesin tuaj kryesor.

Kam marrë një email që thotë se dikush tjetër është shoferi kryesor në automjetin tim, çfarë duhet të bëj?

Email-i që keni marrë do të thotë se dikush tjetër është regjistruar si drejtuesi kryesor i automjetit tuaj. Nëse ky person e bëri këtë gabim, mund ta shtoni edhe një herë automjetin dhe të kryeni sërish procesin e regjistrimit.

Nëse shes automjetin tim Mazda, a do të mund të shohë të dhënat e mia pronari tjetër?

Jo, pronari i ri i automjetit nuk do të jetë në gjendje të shikojë asnjë nga të dhënat e pronarit të mëparshëm.

Si t'i kontrolloj mesazhet ose njoftimet?

Ju mund të kontrolloni mesazhe të rëndësishme, të tilla si telefonata dhe informacione të tjera të statusit të automjetit – si nivelet e karikimit të baterisë – përmes Qendrës së Njoftimeve. Thjesht klikoni në mesazh për më shumë detaje. Gjithashtu ju njofton për çdo problem, duke përfshirë sigurinë , si dhe ju jep lajme dhe përditësime nga Mazda.

A do të marr lajme dhe njoftime shërbimi në të gjitha pajisjet e mia?

Nëse zgjidhni të informoheni për çdo njoftim, do të merrni rikujtues shërbimi në të gjitha pajisjet tuaja celulare.

Pse nuk marr njoftime për çdoinformacion?

Ju lutemi kontrolloni nëse i keni lejet e kontaktit të vendosura për të lejuar njoftimet nga aplikacioni MyMazda brenda cilësimeve të pajisjes tuaj. Ju gjithashtu mund të zgjidhni midis llojeve të ndryshme të njoftimeve.

SEKSIONET E MËTEJSHME

Për t'u siguruar që asnjë pyetje të mos mbetet pa përgjigje, zbuloni përgjigjet e pyetjeve më të shpeshta në kategoritë e tjera.