Automjetet e Lidhura

Automjetet e lidhura Mazda janë krijuar për lehtësinë tuaj dhe lehtësinë e përdorimit. Megjithatë, mund të keni disa pyetje se si të filloni. Pyetjet më të shpeshta në lidhje me shërbimet e Automjeteve të Lidhura ndahen në tre seksione - Regjistrimi, Veçoritë dhe Zgjidhja e problemeve - për t'ju ndihmuar të gjeni shpejt përgjigjet tuaja.

CON­NEC­TED VEHI­CLES

REGJISTRIMI

Këtu do të gjeni gjithçka që duhet të dini rreth regjistrimit për Shërbimet e Lidhura të Mazda. Ai gjithashtu përmban informacion në lidhje me politikën tonë të privatësisë dhe të dhënat personale që kërkohen për këto shërbime.

Si të përdor shërbimet e lidhura?

Fillimisht shkruani të dhënat e makinës suaj duke klikuar butonin "Shto automjet". Më pas skanoni VIN-in e makinës suaj dhe vërtetojeni atë. Pas kësaj, mund t'i jepni automjetit tuaj një emër dhe 'Regjistrohu' për të filluar Shërbimet e Lidhura. Më pas ndizni ndezjen, me telefonin në dorë dhe do të merrni një kod autorizimi në ekranin qendror të automjetit. Fusni këtë kod në telefonin tuaj për të përfunduar lidhjen.

KONFIGURIMI DHE STARTI

A është e detyrueshme të regjistroheni në Shërbimet e Lidhura?

Jo, është një shërbim opsional. Megjithatë, nëse dëshironi të përdorni veçoritë e Shërbimeve të Lidhura, do t'ju duhet të regjistroheni përmes aplikacionit MyMazda.

Si mund të tërhiqem nga Shërbimet e Lidhura?

"Nëse jeni regjistruar në Shërbimet e Lidhura, mund të çregjistroheni duke fshirë një makinë nga llogaria juaj në çdo kohë nëpërmjet aplikacionit MyMazda, duke përdorur udhëzimet e mëposhtme:

1 Shkoni te ""menuja e hamburgerit"" (d.m.th., ikona e tre vijave vertikale) në pjesën e sipërme djathtas të ekranit të aplikacionit
2 Klikoni  MyMazda
3 Klikoni Automjetet e mia
4 Klikoni te ""menuja e më shumë opsioneve"" (d.m.th., ikona me tre pika vertikale) në pjesën e sipërme djathtas të ekranit të aplikacionit
5 Klikoni ""Ndrysho automjetin""
6 Klikoni "Fshij automjetin"" dhe konfirmo mesazhin paralajmërues që shfaqet"

A ka një tarifë abonimi për Shërbimet e Lidhura?

Abonimi për Shërbimet e Lidhura është falas për tre vitet fillestare nga data fillestare e blerjes së automjetit, më pas ka një tarifë. Tarifa e abonimit pas periudhës së pagesës nuk është përcaktuar ende.

Çfarë të dhënash mbledhin Shërbimet e Lidhura?

Shërbimet e lidhura mbledhin një sërë të dhënash si informacione personale të kontaktit, informacione të automjetit dhe informacione për gjendjen e automjetit. Ne i përpunojmë këto të dhëna në përputhje me rregulloret në fuqi për mbrojtjen e të dhënave. Për më shumë informacion mbi të dhënat e mbledhura nga Shërbimet e Lidhura, ju lutemi referojuni Termave dhe Kushteve të Shërbimeve të Lidhura dhe Politikës së Privatësisë.

Pse Mazda mbledh të dhëna mbi Shërbimet e Lidhura?

Ne mbledhim të dhëna vetëm bazuar në baza ligjore siç përcaktohet në ligjet në fuqi për mbrojtjen e të dhënave. Të dhënat në përgjithësi ose përpunohen për të përmbushur kontratën për Shërbimet e Lidhura ose bazuar në interesa legjitime ose bazuar në pëlqimin tuaj. Informacioni anonim mund të përdoret për cilësinë e produktit, analizën e të dhënave, kërkimin dhe zhvillimin e produktit. Për më shumë informacion mbi të dhënat e mbledhura nga Shërbimet e Lidhura, ju lutemi referojuni Termave dhe Kushteve të Shërbimeve të Lidhura dhe Politikës së Privatësisë.

A do të fshihen të dhënat e mia kur të fshij abonimin?

Të gjitha informacionet personale dhe informacionet që mundësojnë indirekt identifikimin e klientit do të fshihen. Informacioni anonim mund të përdoret për cilësinë e produktit, analizën e të dhënave, kërkimin dhe zhvillimin e produktit. Për shembull, të dhënat e transmetuara nga automjeti juaj, si ID-ja e klientit dhe VIN, do të ruhen dhe përdoren nga Mazda pasi të shkëputen nga informacioni i klientit.

Regjistrimi

Si mund të regjistroj një automjet të ri në Shërbimet e Lidhura?

"Thjesht ndiqni hapat e mëposhtëm për të regjistruar një automjet tjetër në Shërbimet e Lidhura:

1 Në MENU, klikoni mbi MyMazda
2 Klikoni Automjeti im
4 Në skedën Veprimi, klikoni Shto automjet
4 Klikoni Skano VIN dhe skanoni barkodin me kamerën tuaj ose, nëse barkodi nuk mund të skanohet, klikoni mbi Futni manualisht VIN dhe futni VIN
5 Trokitni lehtë mbi VërtetoO"

A MË DUHET NJË LIDHJE INTERNETI PËR TË PASUR AKSES?

Po, aplikacioni MyMazda nuk funksionon pa lidhje interneti.

KARAKTERISTIKAT

Pra, çfarë saktësisht mund të bëjë një automjet i lidhur dhe si përfitoni nga këto shërbime? Mësoni se si të ndërveproni me aplikacionin dhe të përfitoni të gjitha përfitimet e Shërbimeve tuaja të Lidhura, të tilla si gjetja e një stacioni karikimi EV ose dërgimi i një destinacioni në sistemin e navigimit të makinës suaj.

Për çfarë mund ta përdor telekomandën?

Mund ta përdorni për të kontrolluar funksione të ndryshme të makinës nga distanca, si fillimi dhe ndalimi i karikimit të baterisë dhe kontrolli i klimës. Rezultatet gjithashtu mund të kontrollohen dhe konfirmohen në Qendrën e Mesazheve.

KARAKTERISTIKAT

A duhet të jem në një distancë të caktuar nga Mazda ime që të funksionojnë Shërbimet e Lidhura?

Për sa kohë që aplikacioni MyMazda dhe automjeti janë brenda rrezes së shërbimit celular, Shërbimet e Lidhura duhet të funksionojnë.

A mund ta përdor funksionin e telekomandës ndërsa jam ulur në automjetin e lidhur me çelës?

Jo, asnjë nga funksionet e telekomandës nuk do të funksionojë nëse çelësi ndodhet brenda makinës ose nëse të gjitha dyert nuk janë të mbyllura.

Kur përditësohen të dhënat e statusit të automjetit dhe raportit të performancës të automjetit?

Të dhënat e statusit të automjetit dhe raportit të  automjetit përditësohen pas ndezjes së fikur. Për sa kohë që motori është në punë, informacioni nuk përditësohet, edhe nëse rifreskohet. Ju lutemi vini re se mund të duhen disa minuta që raporti i statusit dhe shëndetit të automjetit të përditësohet pas ndezjes.

Si mund të abonohem?

Zgjidhni 'REGJISTROJ' në automjetin tim. Udhëzimet janë dhënë në çdo ekran për t'ju ndihmuar të ndiqni procesin. Ju lutemi sigurohuni që jeni në një vend ku makina juaj do të ketë një lidhje telefonike për të marrë PIN-in. Shmangni garazhet ose vendet me lidhje të dobët në rrjet. Ju lutemi vini re sepse aplikacioni funksionon vetëm me një lidhje interneti.

Çfarë funksionesh ofrojnë shërbimet e lidhura?

Kyçja e derës, gjendja  e automjetit (p.sh.: presioni i gomave, bravat e dyerve, statusi i karburantit/baterisë, diapazoni), dërgoni vendndodhjen në sistemin e navigimit duke përdorur aplikacionin, njoftime shtytëse për statusin e automjetit (dera e hapur, etj). Shërbimet e lidhura të automjeteve elektrike përfshijnë: Karikimin në distancë, Nisjen e karikimit në distancë, Ndalimin e karikimit në distancë, Kontrollin e klimës në distancë.

Si mund ta nis/ndaloj karikimin e baterisë?

Këtë mund ta bëni në ekranin e aplikacionit REMOTE, duke shtypur gjatë butonin START/STOP.

Si mund ta aktivizoj sistemin e kontrollit të klimës?

Mund ta aktivizoni/fikni sistemin e kontrollit të klimës duke shtypur gjatë ikonën e ventilatorit dhe duke vendosur temperaturën e dëshiruar.

Si ta kontrolloj statusin e baterisë?

Klikoni në Status në ekranin kryesor.

NDËRVEPRIMI ME APLIKACIONIN

E lashë çelësin në makinë. A mund të përdor ende Shërbimet e Lidhura, si p.sh. ndezja e motorit në distancë?

Jo, do të shihni një mesazh gabimi "Fail" kur bëni një kërkesë shërbimi në distancë nëse e lini çelësin në automjet. Do t'ju duhet ta mbani çelësin jashtë automjetit për të kryer shërbime në distancë.

Nëse humbas telefonin tim, si mund ta kufizoj aksesin te Shërbimet e Lidhura?

Ju mund të identifikoheni në Shërbimet e lidhura duke përdorur çdo pajisje tjetër inteligjente duke shkarkuar aplikacionin MyMazda dhe duke përdorur kredencialet tuaja të hyrjes në MyMazda. Edhe nëse nuk keni një pajisje tjetër inteligjente, qasja në Shërbimet e Lidhura do të kufizohet për përdoruesit e tjerë nga sistemi i Menaxhimit të Identifikimit të aplikacionit MyMazda (nuk mund të identifikohet pa një fjalëkalim ose hyrje biometrike).

Si mund ta përdor navigimin?

Thjesht gjeni destinacionin tuaj duke shtypur "Kërko vendndodhjen" - ose duke klikuar në hartë. Pasi ta keni, klikoni 'Dërgo në makinë' dhe sistemi juaj i navigimit do të programohet, gati për udhëtimin tuaj.

Navigimi

Si mund të ruaj një pikë interesi?

Në ekranin e hartës, mund të klikoni në POI dhe të zgjidhni ikonën e preferuar.

Si mund të dërgoj një destinacion në makinë?

Në ekranin e hartës, mund të klikoni në POI dhe të zgjidhni ikonën "dërgoni në makinë".

Sa pika të interesit mund të ruaj?

Mund të ruani deri në 1000 pika interesi të preferuara.

Sa destinacione mund të dërgoj në makinë në të njëjtën kohë?

Mund të dërgoni deri në tre destinacione në makinën tuaj për t'u naviguar menjëherë.

Ku të gjej një stacion karikimi

Stacionet e karikimit mund të gjenden duke klikuar në ikonën e hartës në krye të ekranit kryesor dhe më pas ose duke klikuar në ikonën "Charge" në fund të ekranit ose duke shtypur një pyetje në shiritin e kërkimit të ekranit të hartës.

Si mund të navigoj në një pikë interesi?

Në ekranin e hartës, mund të klikoni në POI dhe më pas klikoni ikonën "Navigate" ose klikoni "DËRGO NË MAKINE" për të dërguar POI në automjetin tuaj.

ZGJIDHJA E PROBLEMEVE

Keni probleme me aksesin në Shërbimet e Lidhura me aplikacionin ose mendoni se keni bërë një gabim? Këtu do të gjeni përgjigje për shumë çështje specifike që mund t'ju ndihmojnë të merrni shërbimet që ju nevojiten ose të merrni ndihmë nëse mendoni se keni bërë diçka të gabuar.

TROUBLESHOOTING

Nuk mund të aksesoj Shërbimet e Lidhura përmes aplikacionit MyMazda.

"Për të rifituar aksesin në Shërbimet e Lidhura, ndiqni këto hapa:

1 Çfarë automjeti keni?
a. Mazda MX30 2020
2 A e keni shkarkuar aplikacionin MyMazda dhe jeni regjistruar për një llogari?
Nese jo:
a. Nëse keni një pajisje iOS (iPhone, iPad), shkarkoni aplikacionin MyMazda nga App Store. Pajisja duhet të ketë iOS 9.0 ose më të ri.
b. Nëse keni një pajisje Android, shkarkoni aplikacionin MyMazda nga Google Play Store. Pajisja duhet të ketë Android 7.0 ose më të ri.
3 A jeni regjistruar tashmë në Shërbimet e Lidhura?
4 Nëse nuk jeni regjistruar në Shërbimet e Lidhura, ndiqni procesin e regjistrimit. Shkarkoni aplikacionin MyMazda nga dyqani i aplikacioneve, nëse është e nevojshme."

Kam bërë kërkesa të shumta shërbimi në distancë brenda një periudhe 60 sekondash.

Mund të bëni vetëm një kërkesë në distancë brenda një periudhe 60 sekondash. Për shembull, nëse keni bërë aksidentalisht një kërkesë "zhbllokimi në distancë" dhe tani dëshironi të dërgoni një kërkesë "kyçje në distancë", do t'ju duhet të prisni të paktën 60 sekonda përpara se të bëni kërkesën e dytë.

Nuk e kam përdorur automjetin për një javë dhe tani nuk mund të aksesoj Shërbimet.

Thjesht drejtoni automjetin si zakonisht dhe Shërbimet e Lidhura duhet të fillojnë të punojnë përsëri.

Jam bllokuar nga aplikacioni pasi nuk arrita të identifikohem disa herë radhazi.

Nëse keni bërë pesë përpjekje për hyrje, duhet të prisni pesë minuta para se të mund të provoni të identifikoheni përsëri.

Funksioni i kyçjes/zhbllokimit të telekomandës nuk funksionon.

Kontrolloni dy herë automjetin tuaj. Funksioni i kyçjes/zhbllokimit nuk do të funksionojë nëse motori është në punë, çelësi është lënë brenda automjetit ose nëse ndonjë nga dyert është hapur.

ÇËSHTJET E SHËRBIMIT

A mund të përdor funksionet e Shërbimit të lidhur edhe gjatë një përditësimi të aplikacionit?

Mund të mos jetë e mundur të përdoren disa funksione të Shërbimeve të Lidhura gjatë një përditësimi në internet të MyMazda.

Çfarë mund të ndikojë negativisht në pritje?

Moti i keq, vendet e largëta, zonat e mbyllura dhe garazhet e parkimit nëntokë mund të ndikojnë në shërbimin tuaj. Përdorni treguesin e nivelit të marrjes së valëve të radios në njësinë e komunikimit për të përcaktuar nëse pritja juaj e Shërbimeve të Lidhura është prekur. Për detaje mbi kufizimet e sistemit, referojuni Termave dhe Kushteve.

Asistenca rrugore

Si mund të bëj thirrje për asistencë rrugore?

Zgjidhni "Makinat e mia" nga menuja kryesore. Zgjidhni "Asistencë në rrugë" poshtë makinës. Do të shfaqë adresën e vendndodhjes tuaj aktuale në mënyrë që të mund të informoni ekipin e ndihmës në rrugë kur telefononi (sigurohuni që cilësimet e vendndodhjes së telefonit tuaj të jenë të aktivizuara për të shfaqur adresën e vendndodhjes tuaj aktuale). Thirrje: do të shfaqet një numër telefoni kontakti ose butoni i thirrjes në mënyrë që të mund të telefononi drejtpërdrejt për ndihmë. Ju lutemi, vini re se mund të ketë kosto shtesë nëse telefononi një shërbim të Asistencës Rrugore në një vend tjetër. Ju lutemi kontaktoni operatorin tuaj të telefonit celular për më shumë detaje.

Si mund t'i tregoj operatorit se ku ndodhem kur kam nevojë për ndihmë?

Detajet e adresës suaj do të shfaqen dhe do t'i dorëzohen operatorit.

Nëse jeni jashtë vendit, ju lutemi telefononi drejtpërdrejt asistencën tonë në +498955987214

SEKSIONET E MËTEJSHME

Për t'u siguruar që asnjë pyetje të mos mbetet pa përgjigje, zbuloni përgjigjet e pyetjeve më të shpeshta në kategoritë e tjera.