ELECTRIC DRIVING SHAPED BY JAPANESE CRAFTSMANSHIP 

MAZDA6e E RE

HAPËSIRË PËR UDHËTIMIN TUAJ FRYMËZUES

Mazda 6e e re kombinon materialet me cilësi të lartë me teknologjinë e përparuar. E projektuar për të qenë një makinë intuitive, kjo Mazda tërësisht elektrike ofron një autonomi deri në 552 km1, karikim të shpejtë dhe performancën besnike që prisni nga Mazda. Kabina ndjek konceptin japonez të "Ma" duke krijuar një ndjenjë qetësie të shoqëruar me pjesën e sipërme me pamje panoramike. 

 

KARIKIM I LEHTË PËR NJË EKSPERIENCË MË TË MIRË DREJTIMI

Mazda 6e e re ofron një autonomi deri në 552 km dhe 190 kuaj fuqi. Teknologjia e shpejtë ju lejon ta karikoni për një autonomi deri në 235 km vetëm në 15 minuta. Më pak kohë për ta karikuar dhe më shumë kohë për të shijuar Mazda-n tuaj.

DIZAJNI SPORTIV BASHKOHET ME PERFEKSIONIN E ESTETIKËS JAPONEZE

Me linjat e tij të hijshme që pasqyrojnë bukurinë dhe atmosferën e ambientit, Mazda 6e e re përfaqëson një pamje inovative të vlerësuar me çmimet e dizajnit Kodo. Ndriçimi i ri përpara, një bisht elektrik mbrapa dhe eleganca në pjesën anësore, nxjerrin në pah sportivitetin e saj.

TEKNOLOGJI DHE ELEGANCË MINIMALISTE

Automjeti ynë i ri elektrik përmban një paketë të gjerë teknologjie në një strukturë të brendshme të pastër dhe të gjerë. Ai ofron një ekran dixhital me prekje 14,6 inç, ku pjesa ballore është më e madhe dhe ka kontroll zanor shumëgjuhësh.

1 Ky model është i pajisur me një bateri 80 kWh, e përcaktuar në përputhje me WLTP (Procedura e njësuar e testimit të automjetit të lehtë në mbarë botën). Vlerat aktuale të diapazonit mund të ndryshojnë në varësi të pajisjes dhe faktorëve individualë. Autonomia aktuale e arritur në kushte reale ndryshon në varësi të stilit të drejtimit, shpejtësisë, përdorimit të veçorive të komfortit (p.sh. ngrohja e sediljeve, kondicioneri), pajisjet ndihmëse, temperatura e jashtme, numri i pasagjerëve, topografia dhe procesi i konsumimit të baterisë.

2 Koha e karikimit prej 15 minutash bazohet në temperaturën e baterisë/ambientit prej 23 °C (+/-2°C), duke përdorur një karikues të shpejtë 200 kW DC dhe me një status fillestar karikimi prej 30%. Koha aktuale e karikimit varet nga kushtet e ndryshme në momentin e karikimit, të tilla si lloji i stacionit të karikimit të shpejtë, gjendja e baterisë dhe temperatura e ambientit. Në kushte të ftohta, si bateria ashtu edhe temperatura e ambientit ndikojnë në kohën e kërkuar të karikimit, gjë që mund të çojë në një rritje të konsiderueshme të kohës së karikimit në situata të caktuara.