100 vjet mazda nje histori si asnje tjeter

e orientuar nga ndryshimi

Mazda filloi rrugëtimin e saj perpara si një prodhues i produkteve të tapës dhe u ngrit në sfidat e rindërtimit të vetes dhe komunitetit në Hiroshima pas Luftës së Dytë Botërore. Që nga ajo kohë, që nga atëherë, ne jo vetëm që i pranojmë sfidat, por jemi te nxitur prej tyre. Zbuloni piketat tona - si per shembull një fitore e fituar në Le Mans - dhe zbuloni se si historia jonë ka përcaktuar qasjen tonë unike ndaj dizajnit të automobilave dhe performancës te fokusuar tek dretuesi i makines.

 

Logo_200x200.png

mukainada spirit

Ne ishim atje kur qyteti ynë i lindje,s Hiroshima pati momentin e tij më të errët, duke u ngritur prej tij dhe sfiduar ate, per një të ardhme më të mirë.Eshte kjo frymë që vazhdon të na drejtojë edhe sot.

kodo: soul of motion design

Ne perthithim personalitet në çdo element të makinave tona. Falë modelit tonë me njeriun ne qender, çdo Mazda ndihet sikur ishte ndërtuar me ju në mendje, tërheqëse për të gjitha shqisat tuaja - unike, dinamike, të gjalla.

te fokusuar tek teknologjia

Ajo që të tjerët mendojnë se është e pamundur na sfidon. Kjo është arsyeja pse Mazda filloi një revolucion, duke sjelle makina per  nivelin tjetër, duke ripërcaktuar gjithçka, nga motori dhe transmetimi në efikasitetin e karburantit.

momente nga historia e mazda

1920

Që nga fillimi, ne kemi ndërtuar vetura që thjesht ju bëjnë të ndjeheni më mirë - pavarësisht cili është parashikimi që ndjeni kur hyni ne to, adrenalina gjatë vozitjes, apo gëzimi i vazhdueshëm kur dilni. Ne e vendosim zemrën dhe shpirtin tonë në gjithçka që krijojmë. Këto janë vetëm disa nga karakteristikat tona kryesore

furgoni me 3 rrota

1931

Automjeti i parë i prodhimit Mazda ishte një kamioncine me tre rrota që ngjasonte me një motor me një shtrat të hapur kamioni. E quajtur Mazda-Go, mendohet të jetë i pari i ashtuquajtur "auto tricikel". Logoja e Mitsubishi ishte e dukshme në rezervuarin e karburantit ngaqe Mazda-t u shpërndanë përmes rrjetit të tyre deri në vitin 1936.

mazda 360 coupe

1960

Makina e parë e Mazda ishte një kupë me dy dyer dhe me katër vende, me një motor i ftohur me ajër 356cc, me 16 kuaj fuqi. Falë lehtesimeve gjithëpërfshirëse të peshës (380 kg), ajo arriti një 75 MPG të paparë. Ishte aq i suksesshëm sa Mazda pushtoi pjesën më të madhe të tregut të makinave te lehta në Japoni  vetëm pas disa vitesh.

mazda cosmo sports

1967

Automjeti i parë me motor rotativ Mazda arriti 110 kuaj fuqi, një shpejtësi maksimale rreth 115 mph, dhe shënoi kohen një çerek milje në 16.3 sekonda. Me këtë automjet të lehtë sportiv, Mazda lancoi me sukses motorin rotativ Wankel i cili vazhdoi të bëhej pjesë e ADN-së se kompanise "më pak peshë, më shumë fuqi" .

savanna rx-7

1978

I zhvilluar nën temën e thjeshtë të "ndjekjes së kënaqësisë së drejtimit", RX-7 me 105 kuaj fuqi, paraqiti një trajtim të jashtëzakonshëm dhe vazhdoi të kryesonte listën e Car and Driver "Ten Best" pesë herë. Ishte e vetmja makinë japoneze në atë kohë me fenere te mbyllshem, të cilet ndihmuan në uljen e rezistencës së ajrit.

fondacioni mazda

1984

Mazda krijoi Fondacionin Mazda si një mënyrë për t'iu rikthyer komunitetit. Kompania jo vetëm që dhuron para, por edhe kohë. Fondacioni mbështet organizata jofitimprurëse, të tilla si Challenged Athletes Foundation,  Second Harvest Food Bank, dhe  After-School All-Stars.

mazda mx-5 miata

1989

Ardhja e roadster legjendare të Mazda: një makinë e pastër sportive e lehtë që jep kënaqësi të pastër nga drejtimi, falë kredos së saj të rreptë të dizajnit Jinba ittai që përqendrohet në unitetin e drejtuesit dhe makinës. Me mbi një milion të prodhuara deri më tani, MX-5 ka fituar dhe vazhdon të fitojë zemrat e fansave të saj të shumtë.

mazda 787b no.55 fitoi le mans

1991

Në 1991, Mazda u bë prodhuesi i parë japonez që fitoi garën 24 orësh në Le Mans. Por ajo fitore shënoi edhe një herë të parë: ishte fitorja e parë e arritur me një motor rotativ. Përpjekja e parë e Mazda në garën e qendrueshmerise erdhi në 1974. Kompania u përpoq përsëri në 1979 dhe çdo vit me tej nga 1981 deri në 1991, duke fituar në përpjekjen e 13-të.

zoom-zoom

2002

Pasi u tregua e suksesshëme në Amerikën e Veriut, Evropë dhe Australi, Mazda prezantoi mesazhin e saj të markës "Zoom-Zoom" në Motor Show në Tokio në Japoni. Slogani tejkalon pengesat gjuhësore dhe komunikon gëzimin e lëvizjes dhe lidhjen emocionale me makinat siç shihet përmes syve të një fëmije.

kodo: ''soul of motion'' design

2010

Mazda njofton tendencen e saj të re të modelimit KODO e cila thekson ndjenjën e lëvizjes, madje edhe në ndalesë. Koncepti u zbulua së bashku me një makinë koncepti që mishëronte kete tendence - Mazda Shinari. Emri i referohet pamjes së një trupi njeriu pasi ai transformohet për të gjeneruar nje pershpejtim të papritur.

skyactiv® technology

2010

Mazda lancoi një emër të ri kolektiv për teknologjitë e saj thelbësore të automjeteve. Teknologjia përfshin gjithçka nga motorët deri tek transmisionet, kabina dhe shasia. Skyactiv Technology mund të konsiderohet si kombinimi i thjeshtë dhe i bukur i performancës dhe efikasitetit.

mazda mx-5 miata fitoi cmimin car of the year

2016

Mazda MX-5 Miata u emërua "2016 Car World of the Year" dhe "Design World of Car of the Year". Komiteti i përzgjedhjes përbëhej nga gazetarë automobilistikë nga e gjithë bota. Makina arriti një ekuilibër afërsisht të përsosur 50/50 kur një shofer është pas timonit.

gjenerata e 7

2018

Mazda3 krejt e re ishte goditja e pare e gjeneratës aktuale të makinave dhe fillimi i një epoke të re. Me një Kodo Design të evoluar dhe madje edhe më të sofistikuar, i cili eshte lider me ngjyrën e e terheqese Soul Red Crystal. Zhvillimi i vazhdueshëm i Teknologjisë Skyactiv dhe karakteristikave të sigurisë që nuk do t'i gjeni në veturat e tjera në këtë segment.

pervjetori i 30-te i mazda mx-5

2019

Mazda MX-5 festoi përvjetorin e 30-të me një SVP mahnitëse. Pikat kryesore të edicionit të përvjetorit përfshinin një llak të veçantë në Racing Orange, Teknologjinë e re Skyactiv-G me 184 kuaj fuqi, dhe gëzimin e pakrahasueshëm të drejtimit të Miata legjendare.

skyactiv-x

2019

Skyactiv-X është një motor që ndryshon gjithçka, duke djegur benzinë në mënyrë më efikase falë ndezjes së ontrolluar ne presion te caktuar (SpCCI). Më shumë energji, më pak emisione, më pak karburant. Një lëvizje edhe më e mirë pa kompromise. SPCCI kombinon efikasitetin e karburantit diesel me fuqinë dhe akselerimin e një motori benzine.

mazda mx-30

2019

Makina jone e parë gjithë-elektrik është shumë e kalibruar për të ofruar shpërndarje gati perfekte të peshës 50/50. E krijuar për nevoja të përditshme, makina elektrike jep një përvojë të përmirësuar, por të njohur ngarje. Një interior i punuar bukur me materiale të qëndrueshme, të klasit të lartë, sedilje të jashtëzakonshme me dyer freestyle.

shpirti luftarak

duke ndryshuar status quo cdo dite

Qyteti i lindjes i Mazda, Hiroshima, është i njohur për frymën e tij të jashtëzakonshme të sfiduesit. Si një feniks që u ngrit, njerëzit e Hiroshima rindërtuan qytetin e tyre të dashur nga trualli. EsShtë kjo forcë që na frymëzon dhe na nxit të vazhdojmë të sfidojmë status quo-në, çdo ditë.

kodo design / soul of motion / rx-vision

unitet i bukurise, eficiences dhe performances

kodo: soul of motion design

Filozofia e dizajnit Mazda ka fituar zemrat e miliona shoferëve në të gjithë botën që e duan kombinimin e estetikës dhe kënaqësinë e drejtimit. Qasja jonë shpirtërore në hartimin e makinave ka fituar mbi 350 çmime për dizajn dhe inovacion, nga çmimi i lakmuar Red Dot Design në What Car?, Car of the Year. Eshtë kjo prekja njerëzore që na ndihmon të krijojmë vetura që lëvizin vërtet njerëz brenda tyre, jo vetëm nga A në B.

craftsmanship

Ashtu si një artist dëshiron të provokojë një përgjigje nga audienca e tij / saj, ne duam të hartojmë makina që ngjallin emocion tek shoferet. Vetëm duart e njeriut mund ta bëjnë këtë, kështu që këtu fillon procesi ynë - duke bërë modele të bukura argjile të formave që na intrigojnë. Me përpikëri dhe kujdes, zejtarët tanë Takumi përkthejne ngadalë këto vizione në makina të gatshme për prodhim. Ne e quajmë atë art të prodhimit Mazda.

modelimi me argjile

Në Mazda, dizajni fillon me një bllok argjile. Thjesht nuk ka asnjë qe e zevendeson. Në argjilë, linjat ideale zbulojnë veten e tyre, dhe vetëm atëherë ne prezantojmë një model të ndihmuar nga kompjuteri. Ne marrim më të mirën e të dy botëve për të krijuar modele tërheqëse unike.

mjeshtrat e bojes

TAKUMI NURI është qasja e Mazda për të sjellë në jetë bukurinë e dizajnit Kodo me një thellësi të pasur që nxjerr në pah çdo kurbë dhe linje. Lëvizjet e përpikta të duarve të mjeshtrave pektore dhe ekspertiza e stilistëve të ngjyrave nukgabon kurrë të pushtoje zemrat.

motori rotativ

Motori rotativ ishte inovacioni i parë që doli nga shpirti i Mazda, i ashtuquajtur shpirti i ndryshimit. Shumë prodhues të tjerë të makinave e konsideruan të pamundur, por Mazda shkoi më tej. Ne e vendosëm teknologjinë në prodhim seri, dhe beme te heshtë çdo kritik, duke krijuar një veturë sportive që shkoi për të fituar garën tradicionale 24 orë në Le Mans.

skyactiv-x

Motori i benzinës Skyactiv-X është revolucionar: Motori i parë i benzinës në botë që përdor ndezjen nen kompresion, duke rezultuar në një ekonomi të shkëlqyeshme të karburantit, përshpejtim të qetë dhe akselerim te gjere. Deri në 20% më pak konsum të karburantit dhe 30% më shumë moment rrotullues. Motori i parë i benzinës  me ndezje të kontrolluar nen presion (SPCCI) kombinon avantazhet e teknologjisë së benzinës dhe naftës në një.

elektrik

Mazda sjell kënaqësi në drejtimin e makinës, qoftë elektrike apo çfarëdo lloj makine. MX-30 përfshin një performancë të evolucionit të makinës Jinba-ittai dhe modelimin me fokus tek nejriu- për 100% kënaqësi dhe 0% CO2. Një shpërndarje peshe gati ideale dhe qendër e ulët e gravitetit me baterinë në pjesen e poshtme të automjetit, siguron sjellje natyrore, ngarrje te sakte, pa humbur përfitimet e një makine elektrike.